Пошуковий запит: (<.>A=Маковська Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Маковська Г. Я. До питання використання інтернет-технологій при вивченні англійської мови у вищому технічному навчальному закладі [Електронний ресурс] / Г. Я. Маковська, О. Т. Пархоменко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_32 Відзначено, що процеси реформування національної системи освіти України вимагають оновлення й модернізації навчальних технологій і методів навчання. Розглянуто особливості використання Інтернет-технологій під час вивчення англійської мови. Наголошено на тому, що використання комп'ютерних технологій робить процес навчання інтенсивним, бо створює атмосферу змагання, виховує вміння співпрацювати.Отмечено, что процессы реформирования национальной системы образования Украины требуют обновления и модернизации учебных технологий и методов обучения. Рассмотрены особенности использования Интернет-технологий при изучении английского языка. Подчеркнуто, что использование компьютерных технологий делает процесс обучения интенсивным, так как создает атмосферу соревнования, воспитывает умение сотрудничать.The article features use of Internet technologies in learning English language. These technologies help students acquire the necessary skills and abilities, raise their interest in the studied material.
|
2. |
Косинська О. Самостійна робота студента як провідний компонент процесу підготовки фахівця [Електронний ресурс] / О. Косинська, Г. Маковська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 3. - С. 277-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_3_66
|
3. |
Маковська Г. Я. До питання про індивідуальний підхід до студентів у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Г. Я. Маковська, О. Т. Пархоменко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_10_41
|
4. |
Маковська Г. Я. Міжпредметні зв’язки як дидактична проблема при викладанні іноземних мов за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Г. Я. Маковська, О. Т. Пархоменко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2016. - Вип. 14. - С. 99-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_14_29
|
5. |
Маковська Г. Я. Міжкультурна складова підручників з іноземної мови для вищих навчальних закладів технічного спрямування [Електронний ресурс] / Г. Я. Маковська, О. Т. Пархоменко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 15. - С. 208-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_15_66
|
6. |
Маковська Г. Я. До питання мотивації при вивченні іноземної мови [Електронний ресурс] / Г. Я. Маковська, О. Т. Пархоменко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2015. - Вип. 11. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2015_11_33
|
7. |
Горобець І. А. Інноваційні технології у викладанні іноземної мови професійного спрямування [Електронний ресурс] / І. А. Горобець, Г. Я. Маковська // Молодий вчений. - 2018. - № 3.2. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3
|